niedziela, 19 sierpnia 2012

Wakacje (post testowy)


W tym roku, pojechaliśmy do Chłapowa. Jest to mała miejscowość, w której nie ma za dużo atrakcji.Ale my potraktowaliśmy ją jako doskonałą bazę wypadową na Hel i do Trójmiasta, które zawsze chciałam zobaczyć.
Znajomi, którzy wiedzą o moim zamiłowaniu do oglądania pięknych budynków, zabytkowych kamienic mówili mi że Gdańsk mnie zachwyci. I nie mylili się, uliczki ze starymi kamienicami a do tego straganiki z rękodziełem i bursztynami -CUDNE. Jedyne co mi przeszkadzało w podziwianiu to tłumy ludzi. Mam nadzieję że pojadę tam jeszcze tylko poza sezonem wakacyjnym. 

Ale tak naprawdę największe wrażenie zrobił na mnie Sopot. Eleganckie zadbane miasto z piękną szeroką plażą, pięknymi budynkami nowymi i starymi (przypadkiem znaleźliśmy się w dzielnicy starych willi). Tam też muszę jeszcze pojechać i też najlepiej jak nie będzie takich tłumów.
Ech, szkoda że już po wakacjach...

 Chłapowo
 Gdańsk


i Sopot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...