niedziela, 26 sierpnia 2012

Weekendowe zakupy

W sobotę wybrałam się z A.do galerii  handlowej, żeby kupić mu jeszcze pare rzeczy do szkoły . Ja szukałam dla niego spodni na rozpoczęcie roku szkolnego a on poszukiwał zeszytów ze swoją ulubioną drużyną piłkarską. Gdy już znaleźliśmy to co chcieliśmy ja oczywiście nie mogłam odmówić sobie odwiedzin w TK Maxx i w Home&You.  Ale A. nudził się i ciągnął mnie już do obiecanego mu McDonalda więc były to tylko szybkie zakupy. Oto co kupiłam:

Pudełko w kształcie walizki  na drobiazgi dzieci (laurki, prace plastyczne itp.) w TK Maxx za 24,99


Podkładki w Home&You za 4,50 jedna
i koronki w pasmanterii


Walizka bardzo spodobała się dzieciom, każde chciało ją do zabawy ale musiała im wystarczyć sama pomoc przy sesji  fotograficznej. Podkładki użyliśmy od razu do obiadu, a z koronkami jeszcze nie wiem co zrobię ale pewnie tylko jakieś drobne dekoracje bo mój mąż nie lubi za bardzo takich "babcinych" rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...