sobota, 6 października 2012

Mania zbierania

Odkąd pamiętam zawsze coś zbierałam - jako dziecko gromadziłam naklejki, i opakowania od zagranicznych słodyczy, potem były kolorowe gazety i porcelanowe zwierzątka. Odkąd zamieszkałam na swoim oczywistym dla mnie było, że nie obędzie się bez różnych kurzołapaczy w moim otoczeniu - co niestety musiał zaakceptować mój mąż. Zawsze miałam słabość do kolorowych puszek od herbaty, kawy czy słodyczy i teraz od kiedy mam trochę większą kuchnie od poprzedniej mogę spokojnie ustawiać te moje puszeczki. Część kolekcji przywłaszczyły sobie dzieci a po ich użytkowaniu nie nadają się do pokazania:)
Ale reszta jak na razie mieści się na  kuchennych półkach:







I jeszcze zdjęcie słoika ze słodyczami, który kupiłam w TK Maxx. Co prawda tym razem nie zamierzałam kupować w tym sklepie nic poza kurtką dla A. i dzielnie się opierałam aż do momentu kiedy stałam w kolejce do kasy (z właściwą kurtką) i mój wzrok padł na ten słoik a że był niedrogi a kurtka była tańsza niż myślałam - no to go kupiłam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...