niedziela, 21 października 2012

Zdolna jestem niesłychanie...

Chcę się dziś pochwalić swoim dziełem a właściwie dziełami. W zeszłym tygodniu uczestniczyłam w warsztatach decoupage dla początkujących (bardzo początkujących). Więc to są moje pierwsze własnoręcznie ozdobione przedmioty. Jestem z nich bardzo dumna mimo, że doskonałe nie są ale ich tworzenie sprawiło mi naprawdę wiele radości. Na pewno na tym nie zakończę swojej przygody z decoupage. Pomysłów mam już dużo, muszę tylko zakupić niezbędne przybory i znaleźć czas na radosną twórczość.
Jako pierwsze było tekturowe pudełko (zwykłe szare)które całe pomalowałam najpierw na brązowo a wieczko dodatkowo pokryłam preparatem do robienia spękań i kremową farbą. Na końcu ozdobiłam je motywem wyciętym z papieru ryżowego:




 Potem był jeszcze jasny drewniany wieszak,który też pomalowałam, poprzecierałam gdzie trzeba i ozdobiłam ptaszkami wyciętymi z serwetki papierowej:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...