niedziela, 11 listopada 2012

Kreatywny weekend

Weekend znowu tak szybko przeleciał. W sobotę R. i A. zajęli się męskimi sprawami czyli piłką nożną. Pojechali na pół dnia na  turniej piłkarski w którym A. brał udział. A w tym czasie my dziewczyny zajęłyśmy się babskimi sprawami - czyli zakupami i pieczeniem ciasteczek. Te właśnie czynności I. wskazała jako typowo babskie.
W niedzielę już we trójkę tworzyliśmy ozdoby świąteczne metodą decoupage. Ponieważ strasznie ich intrygowała ta nazwa i te wszystkie farbki które stoją na szafce, że postanowiłam zrobić takie ozdoby z nimi. Każdy wybrał inny kształt ozdoby i każdy miał swój pomysł. I. wybrała kwiatka i koniecznie chciała nakleić coś różowego. A. wybrał choinkę, a że nie mam zielonej farbki postanowił ją zazielenić motywem z serwetki (sam wszystko wybrał zaplanował i zrobił)a ja wzięłam dzwonek.Dzieci naprawdę się zaangażowały i każdy robił swoją pracę sam i zrealizowały wszystkie swoje pomysły. Jestem z nich naprawdę dumna.
Nasze dzieła:

1. Ciasteczka:







 2. Ozdoby:

Przed malowaniem:

 Po pierwszym malowaniu:

 Mój dzwonek:

 Choinka A.(motyw śniegu też sam wymyślił):





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...