niedziela, 9 grudnia 2012

Byłam, zobaczyłam

Co roku jak tylko mogę to odwiedzam Festiwal Twórczości Artystycznej w Poznaniu. I w tym roku nie było inaczej. Jak zwykle podobało mi się duuużo rzeczy, ale chodzę tam głównie popatrzeć na piękne przedmioty zrobione przez zdolnych ludzi. Tym razem skupiłam się na decoupage, kupiłam mnóstwo serwetek i podpatrzyłam parę pomysłów, które chciałabym kiedyś wykorzystać.
Kupiłam też parę drobiazgów z ceramiki i z drewna oraz fajną broszkę z filcu.

Kilka fotek z Festiwalu
 


Taką dokładnie tacę ( z kurą) chciałabym sobie zrobić


Moją uwagę zwróciły też sowy, które są chyba bardzo modne w tym roku (zdjęcie jednego ze stoisk firmy w której robią/szyją takie fantastyczne sówki):



 I swojskie jadło


A oto co kupiłam:






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...