piątek, 7 czerwca 2013

Cóż że ze Szwecji

Długi weekend majowo - czerwcowy spędziliśmy w Szwecji. Był to fantastyczny urlop w pięknym miejscu i we wspaniałym towarzystwie. Byliśmy gośćmi u M.,T.,i J., którzy zapewnili nam pobyt jak w luksusowym hotelu. (Jeszcze raz wielkie dzięki za cudowne wakacje:))
Pogoda zrobiła nam miłą niespodziankę, gdyż temperatura była bardziej tropikalna niż skandynawska i dzięki temu mogliśmy dużo chodzić i zwiedzać. Co też czyniliśmy baaardzo intensywnie.
Ja oczywiście poza zwiedzaniem nastawiłam się na doznania designerskie, których tam nie brakowało. Te wszystkie piękne domy, sklepy z artykułami do urządzania wnętrz, widoki ach - ja byłam zachwycona.
Zdjęć mam dużo i na początek pokażę parę domków. Musiałam podejrzanie wyglądać jak robiłam te zdjęcia (szczególnie z samochodu na obcych tablicach rejestracyjnych;)).









 Małe (bardzo małe) domki tuż przy plaży - ponoć warte dużo pieniędzy.

I domki dla ptaków - też stylowe:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...