sobota, 19 lipca 2014

Wakacyjne klimaty czyli piękna Chorwacja

Ależ długo mnie tu nie było. Wena blogowa na trochę mnie opuściła. Ale już powracam z nowymi pomysłami i inspiracjami. A wszystko to dzięki urlopowi. W tym roku wybraliśmy się do polecanej przez wielu Chorwacji i muszę przyznać wszystkim,którzy zachwalają ten kraj, że mają rację. Jest tam pięknie. My zamieszkaliśmy w małym miasteczku Igrane które mogę polecić wszystkim, którzy szukają spokoju i odpoczynku od zgiełku dużego miasta. Życie tam toczy się swoim powolnym  rytmem. My oczywiście nie leżeliśmy tylko na plaży ale też dużo zwiedzaliśmy. Najbardziej podobały mi się wysepki otoczone błękitną wodą. Mój mąż mówi, że mógłby zamieszkać na takiej wyspie. Ja niekoniecznie - zależy jak długo musiałabym płynąć łódką do najbliższego centrum handlowego ;)
Dziś same wakacyjne chorwackie fotki- ach przy okazji też sobie powspominam...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...