sobota, 15 listopada 2014

Kuchenne nowości

Długo szukałam chlebaka. Pewnie brzmi to dość dziwnie. Pomysłów miałam kilka. Oczywiście żadnych nowoczesnych nie brałam pod uwagę. Podobały mi się postarzane metalowe i ceramiczne. Te drugie choć piękne pewnie szybko zostały by uszkodzone przez dzieci sięgające po kromkę chleba, albo przeze mnie szczególnie kiedy rano nie do końca rozbudzona przygotowuje im kanapki do szkoły. Poczytałam tu i tam i wyszło, że najlepiej chleb przechowywać w lnianym worku albo w pojemniku drewnianym. Tak więc z racji tego, że drewno uwielbiam to kupiłam prosty, drewniany i niedrogi zwykły chlebak. I jestem zadowolona;) Do tego wyszperałam w tym samym sklepie drewnianą cukiernicę i ręczny młynek do pieprzu.I oto wszystko razem prezentuje się tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...