piątek, 2 maja 2014

Majówka cz. 1

Dziś drugi dzień długiego majowego weekendu. Niestety prognozy pogody się sprawdziły i dziś jest okropnie zimno i leje:( Ja co prawda miałam dziś wolne ale musiałam załatwić kilka spraw na mieście więc ubrana w ciepłą kurtkę z samego rana wyruszyłam. Okazało się że szybko i sprawnie mi wszystko poszło więc w nagrodę pojechałam sobie do IKEI i....odstraszył mnie tłum. Widocznie mnóstwo ludzi wpadło na ten sam pomysł co ja:) Przemknęłam więc tylko szybko do działu z kwiatami i doniczkami po upatrzoną wcześniej wielką lawendę. W kasie trochę się nastałam i rozglądając się chwyciłam jeszcze białą doniczkę i jakieś żółte tanie kwiatki.
Na razie oba kwiaty postoją w domu i przeczekają zimno co by nie zamarzły mi.
Poniżej fotki kwiatków i inne zrobione na wczorajszym spacerze kiedy to jeszcze było ciepło




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...