niedziela, 30 września 2012

Gazetka na niedzielę i koszyk Hello Kitty

Wczoraj kupiłam sobie kolejną z moich ulubionych gazetek.A może nawet najbardziej ulubioną! Oglądam ją zawsze z moją córką która uwielbia wyszukiwać  zwierzątka, a w tym numerze jest ich naprawdę sporo.


Jak narazie udało mi się tylko ją przejrzeć, czas na czytanie pewnie będę miała dopiero wieczorem. Póki co zajęłyśmy się dziś jesiennym koszyczkiem Hello Kitty. A oto co tam się znalazło:)





Wczoraj w końcu dorobiliśmy się drzwi. Hurrra! Nie obyło się bez wpadek. Jedne z drzwi są za krótkie (nowe przyjadą za następne trzy tygodnie) ale co tam, wreszcie to jakoś wygląda. Teraz trzeba jeszcze odmalować wszystko dookoła , poprzyklejać listwy, progi itp. ale już i tak jest pięknie:) Miało być przy okazji malowanie ze zmianą kolorów, ale ostatecznie zostajemy przy dotychczasowych. Nasze stare drzwi zostały pocięte i będą przeznaczone na opał na zimę dla babci. Dobrze że będzie z nich jakiś pożytek bo ja ich szczerze nienawidziłam, nie mogłam na nie patrzeć.Ale dzieci mają inne zdanie na ten temat i już (jak mówią) tęsknią z swoimi starymi drzwiami, które były poobklejane ich ulubionymi naklejkami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...