wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok

Życzę wszystkim dużo zdrowia, spełnienia marzeń, realizacji planów i postanowień noworocznych a także kilku miłych niespodzianek od losu w tym Nowym Roku.

Ja postanowienia kiedyś robiłam teraz już nie. Choć całkiem niedawno zdałam sobie sprawę, że większość z nich realizowałam ale nie konieczne w tym roku w którym chciałam. Tak było na przykład z certyfikatem z angielskiego który zdałam w zeszłym roku(a właściwie to już dwa lata temu), albo z kursem decoupage na który w końcu poszłam no i to samo dotyczy bloga z zamiarem założenia którego nosiłam się od dwóch lat.
I przy okazji zakładania bloga wygrzebałam z zakamarków szafy mój staaary pamiętnik


A oto pamiętnik dawniej i dziś



Na ten rok  za to mam kilka planów głównie wyjazdowych, które bardzo bym chciała aby doszły do skutku. Są to wyjazd do Szwecji i koncert mojego ulubionego z "czasów młodości" zespołu w Gdańsku. Czas pokaże.

Udało nam się pójść na Sylwestra, co prawda z trochę czerwonym nosem i bez przygotowanej wcześniej i dopracowanej w każdym szczególe kreacji ale nie to było przecież najważniejsze. Było SUPER w prawie niezmiennym od czasów studiów towarzystwie - z którym każda impreza (ostatnio głównie kinderparty:)) jest prawie taka sama z takimi samymi żartami, historyjkami, wspomnieniami i niezmiennym od lat scenariuszem:)))) BEZCENNE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...