sobota, 1 listopada 2014

Przeczytałam-polecam

Stara kamieniczka w Krakowie, rękodzieło,Szwecja, w opisie tej książki i już wiedziałam, że mi się spodoba.A tak naprawdę to zwróciłam na nią uwagę już po okładce.
Bohaterka otwiera sklep z art. do rękodzieła i prowadzi też warsztaty szycia i decoupage, odnawia stare przedmioty, dekoruje wnętrza. A do tego prowadzi bloga :)))
 Oczywiście jest też wątek miłosny - ona z przeszłością a on po przejściach - i choć  z góry wiadomo jak się zakończy to bardzo mnie wciągnął.
Myślę więc, że książka Anny Mulczyńskiej  "Powrót na Staromiejską"  spodoba się się nie tylko fankom rękodzieła ale też... i dobrej kuchni.


Pyszna herbatka malinowa, kubek który zawsze powoduje uśmiech na mojej twarzy no i sympatyczna książka-bezcenne na jesienne wieczory:



 Herbaciarkę zrobiłam kiedyś na warsztatach decoupage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...