niedziela, 2 grudnia 2012

Grudzień

To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc w roku. Świąteczny nastrój wszędzie dookoła. Miasto nastrojowo oświetlone a sklepowe witryny pięknie udekorowane. 
A do tego w grudniu co chwilę prezenty, prezenty... Najpierw Mikołajki potem moje urodziny a następnie święta.
Uwielbiam też chodzić po sklepach przed świętami. I co z tego, że są  tłumy- przecież każdy chce kupić prezenty dla bliskich. Ja też jak zwykle robię to na ostatnią chwilę (pomimo mojego corocznego postanowienia, że tym razem pokupuję co trzeba wcześniej).
Uwielbiam też kiedy z głośników w sklepach lub w radio w domu lecą świąteczne piosenki z "Last Christmas" na czele (oczywiście pod koniec sezonu świątecznego mam już jej serdecznie dość:) ale póki co  z niecierpliwością oczekuję żeby usłyszeć ją po raz pierwszy w tym roku)
Za to dziś usłyszałam już jedną z moich ulubionych piosenek świątecznych czyli "Kto wie?" De Su i postanowiłam zacząć przystrajać nasze mieszkanie na święta. Na początek wyciągnęłam Mikołajów.







I serce które ostatnio kupiłam ( gdybym umiała to bym sobie takie uszyła, ale niestety nie mam takich zdolności)


I pierwsze z grudniowych prezentów - czyli paczki ze słodyczami dla dzieci z pracy R.

Mniam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...